مجلات مطرح سینمای ایران
نوشته شده توسط : پویا عماد

 
فیلم
این ماهنامه ، یکی از قدیمی ترین مجلات سینمایی ایران است که چاپ و نشر آن به پیش از انقلاب اسلامی باز می گردد. در این مجله ، اخبار سینمای ایران و جهان ، معرفی فیلم ، بررسی فیلم های روز ایران و جهان ، مصاحبه با دست اندر کاران سینمای ایران و حتی برخی از دست اندرکاران سینمای جهان ، ترجمه نقدهای منتقدان مطرح سینمای جهان پیرامون فیلم های روز ، ترجمه مقالات سینمایی معتبر و همچنین مقالاتی پیرامون مباحث تئوریک و مباحث تاریخی سینما و ... وجود دارد. 



فیلم نگار
این ماهنامه سینمایی از سوی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، منتشر می شود و به طور تخصصی تنها به فیلم نامه و فیلم نامه نویسی می پردازد. در این مجله اخبار مربوط به فیلم نامه ( در سطح ایران و جهان ) ، معرفی فیلم های روز ایران و جهان ، نقد هایی پیرامون فیلم نامه فیلم های ایرانی و برخی فیلم های خارجی ، مقالاتی پیرامون فیلم نامه نویسی ، ترجمه برخی مقالات سینمایی معتبر پیرامون فیلم نامه و فیلم نامه نویسی و ... وجود دارد. همچنین این مجله در هر شماره خود ، یکی از فیلم نامه های مطرح سینمای جهان را چاپ می کند و آن را بررسی می کند. 


دنیای تصویر 
در این ماهنامه سینمایی ، اخبار سینمای ایران و جهان ، ترجمه مقالات جذاب مربوط به سینمای جهان ، بررسی فیلم های روز جهان ، ترجمه مطالبی مفصل پیرامون برخی از فیلم ها ، ساخت آنها و مصاحبه با دست اندرکاران فیلم و ... وجود دارد. همچنین در برخی از شماره های این مجله مطالبی پیرامون بهترین های تاریخ سینما مانند صد فیلم برتر اکشن ، صد قهرمان برتر تاریخ سینما و ... نیز وجود دارد. 

پیل بان
پیل بان ، نخستین و تنها نشریه ایرن است که منحصرا به انیمیشن می پردازد. در این نشریه اخبار مربوط به انیمیشن و ساخت آن (در سطح ایران و در سطح جهان ) ، مقالاتی پیرامون شیوه ها و روش های ساخت انیمیشن ، تاریخ انیمیشن ، همچنین مطالب مفصلی درباره انمیشن های تازه جهان و ... وجود دارد.

 قیمت چاپ ، مجتمع چاپ ، چاپخانه ، چاپ ، چاپ افست ،بسته بندی ، چاپ کاتالوگ ، چاپ مجله





:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: