شرکت آجرهای ماندگار سهیل
نوشته شده توسط : پویا عماد

شرکت آجرهای ماندگار سهیل در سال 1376 در شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان تولید کننده محصولات آجرساختمانی و آجرنمای ساختمان با هدف تولید محصولات باکیفیت و بامشخصات منحصر به فرد وارد بازار تولیدات خاص آجرهای ساختمانی شد وبا استفاده از دانش فنی روز اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت ، واز نظر طرح و رنگ دارای مشخصات منحصر به فرد نمود .این شرکت هم اکنون با دو سایت تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد و با ظرفیت 30000 تن در حال فعالیت میباشد.

شرکت آجرهای ماندگار سهیل جزو اولین کارخانه‌های تولید آجرنسوز در کشور با استفاده از کوره تونلی و شاتل به‌طور همزمان است ، در طول این سال‌ها الویت اصلی این کارخانه ارتقا کیفیت محصولات تولیدی بوده است به‌طوری‌که محصولات آن را به یکی از محبوب‌ترین‌ها ، بین صنعتگران و سازندگان تبدیل کرده است. آجرهای ماندگار سهیل به‌عنوان اولین تولیدکننده نسوزهای ساختمانی ،آجر نسوز نما به روش صنعتی در سال ۱۳۷۶ در شهرک صنعتی شمس‌آباد با راه‌اندازی ۲ خط تولید شروع به فعالیت کرد و در راستای تولید محصولاتی باکیفیت با بهره‌گیری از فنّاوری روز درزمینه پخت و استفاده از کوره‌های شاتل و تونلی در فرایند تولید امروز به‌عنوان تولیدکننده محصولات خاص و باکیفیت درزمینه نسوزهای ساختمانی و آجر نما نسوز شناخته‌شده است.بخشی از طرح توسعه این شرکت در سال ۱۳۹۳ با طراحی ۴ خط تولیدی مجزا در شهرک صنعتی شمس‌آباد به‌منظور تنوع بخشیدن به محصولات تولیدی در راستای نیاز روزافزون مشتریان و مهندسین معمار در صنعت ساختمان راه‌اندازی شد. کنترل دائمی فرایند تولید از مرحله‌ی ورود مواد اولیه تا بسته‌بندی محصول ، ارائه محصولاتی با حداکثر رضایت‌مندی مشتریان،قابلیت انعطاف‌پذیری در قبول سفارش‌ها و تحویل به‌موقع و به‌روز سفارش مشتری، از مشخصات بارز این واحد صنعتی است.ما هیچ‌گاه کیفیت را فدای شمار تولید نمی‌کنیم و اعتقاد داریم که هنگامی محصولی را می‌فروشیم که آن محصول تولیدشده باشد و یا از تحویل به‌موقع آن مطمئن باشیم.

 

آجرنمای ساختمان

در صورتی که برای نما از آجر استفاده شود باید از گونه ای ازآن استفاده کرد که در نما به کار می رود و برای نما سازی کاربرد دارد. در استفاده از آجرنمای ساختمان باید آجرها را قبل از کار گذاشتن  تیشه داری کرد به این معنا که اضلاع آجر را توسط تیشه و یا ماشین‌های تراش گونیا می‌نماییم. امروزه در بسیاری از ساختمان ها استفاده از طرح آجر نسوز در نما یا همان آجر نسوز نما جلوه ی زیادی به ساختمان ها می دهد و بسیاری از مردم از استفاده از این گونه آجرها در نمای ساختمان خود لذت می برند. آجر نما نسوز از آن جهت که در رنگ و زیبایی تنوع زیادی دارد در نمای داخلی و خارجی ساختمان زیاد استفاده می شوند. آجرنسوز از خاک نسوز تهیه می شود و در دماهای بالا توان تحمل زیادی دارد به دلیل همین استحکام و مقاومت به بسیاری از مشتریانی که به آجرنما علافه دارند توصیه می شوند از آجرنسوز در نمای ساختمان استفاده کنند. شرکت آجرهای ماندگار سهیل با استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب و توسط بهترین تکنولوژی انواع آجر نما،آجر نسوز نما را تامین می کند و در اختیار صنعت ساختمان قرار می دهد. در آجر نما نسوز به دلیل جلوه بخشی فوق العاده این آجر در نما و از آن جهت که در نمای ساختمانی استفاده می شود باید در برابر عوامل محیطی بسیار محکم باشد تا طی سال های زیادی مورد استفاده قرار گیرد.





:: برچسب‌ها: آجر نسوز نما, آجر نمای ساختمان, آجر نما نسوز, آجر نما ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: