فلسفه رنگ ها در دکوراسیون
نوشته شده توسط : پویا عماد

برای انتخاب بهترین رنگ برای رنگ آمیزی دیوارها و این که چه رنگ هایی مناسب هستند این مطلب را مطالعه کنید.

رنگ قرمز و قرمز روی هم 

برای دیوارها رنگ قرمز پرچم چین براق و شاداب بسیار مهم است می توانید تا شش مرتبه دیوار را رنگ بزنید تا عمق کافی را به خود بگیرد. سپس می توانید در حاشیه ها از قرمز قهوه ای استفاده کنید تا سایه خط و کمی تضاد ایجاد کنید. این ترکیب برجسته و قوی است اما بسیار برای یک اتاق آرامش بخش است و در عین حال پر انرژی و قوی کم جا چوب 

رنگ ها و دکوراسیون

رنگ سبز و  رنگ قهوه ای همراه با هم

این رنگ ها بهترین ترکیب رنگ های مکمل هستند چون به صورت طبیعی باهم هماهنگ هستند. مانند برگ های سبز و پوست قهوه ای درختان. اتاقی که چنین ترکیب رنگی داشته باشد بسیار رویایی می شود حتی بدون اینکه چشمانتان را ببندید می توانید در خیال فرو بروید و از آرامش این رنگ ها لذت ببرید.خرید مبل راحتی

رنگ ها و دکوراسیون

رنگ عالی خاکستری و بنفش خیلی کم رنگ که ترکیب رنگ رویایی خواهند شد.

رنگ خاکستری برای فضاهایی مانند آشپزخانه بسیار مورد استفاده است و می تواند آن را زیبا کند. در کنار خاکستری بنفش خیلی کم فوق العاده می شود، ببینید این دو رنگ چقدر به یکدیگر می آیند و همدیگر را کامل می کنند.و برای اتاق خواب کودک دخترتان نیز زیبا خواهد شد رنگ بنفش رنگ خوبی می باشد.

رنگ ها و دکوراسیون

آبی و سبز رو رنگ و یار قدیمی

دیوارهای آبی با طیف های سبزی من را به یاد تغییر رنگ اقیانوس در یک روز آفتابی می اندازد بسیار زیبا و بی مثال هستند. می توانید در کنار این ها رنگ های لاجوردی و صورتی خاکی نیز استفاده کنید تا ببینید چه ترکیب رنگ عالی بدست آوردید. و یونیک و خاص خواهید شد تا جایی که همه از شما تمجید خواهند کرد بخاطر سلیقه تان.

رنگ ها و دکوراسیون

رنگ خاکستری و رنگ قهوه ای مایل به قرمز 

ابن رنگ ها یعنی خاکستری پارما خاکستری نرم و صافی است که حس دریا و آسمان را می دهد، نمی توان گفت که آبی خیلی کم رنگ است چون خاکستری زیادی در خود دارد. ، – مانند زمین در برابر آسمان. حتما لازم نیست ترکیب های شایعی مانند سیاه یا سفید را به کار بگیرید اما یک رنگ تضاد مناسب لازم است از رنگ قهوه ای یا شکلاتی بهره ببرید.تا شما مانند دکوراتیو های معروف دنیا رنگ انتخاب کرده باشید.

رنگ ها و دکوراسیون

رنگ بادمجانی و رنگ سبز خاکستری

اگر به دنبال رنگ حاشیه مناسب بادمجانی هستید سبز خاکستری بهترین انتخاب است. رنگ بادمجانی روی دیوارها حس فضایی عمیق را منتقل می کند. شاید این رنگ برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب زیاد باشد اما برای اتاق مطالعه بسیار مناسب است.

رنگ ها و دکوراسیون

رنگ خاکستری با رنگ آبی 

بسیاری از دکوراتور ها سرویس بهداشتی را نیز جزیی از اتاق های خانه به حساب می آورند و آن را جدا نمی کنند. رنگ این اتاق از خانه بسیار مهم است، بنابراین خاکستری در پایین دیوار و آبی روی دیوار ها پیشنهاد بسیار خوبی است. هر روز صبح که پا به این اتاق می گذارید فضایی بسیار لطیف و آرامش بخش را تجربه خواهید کرد.

رنگ ها و دکوراسیون

رنگ آبی همراه با رنگ آبی

این ترکیب یک ترکیب کلاسیک است،هر دو رنگ مایل به خاکستری هستند به همین دلیل اتاق هرگز قدیمی به نظر نخواهد آمد ، آبی پر رنگ تر روی دیوارها و آبی ابری در حاشیه ها – مانند انعکاس آب یخ بسته در برابر آسمان عصر.. ترکیب این رنگ ها به نوعی آرامش بخش و شاداب است.

رنگ ها و دکوراسیون




:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: