نکاتی در رابطه با نگهداری کت و شلوار
نوشته شده توسط : پویا عماد

شما ممکن است به هر دلیلی توان خرید دو دست کت و شلوار را نداشته باشید، پس بلافاصله بعد از پوشیدن کت و شلوارتان آن را با کاور بر چوب رختی قرار دهید.

کت شلوار

شما حداکثر باید هر ۶ ماه یکبار کت و شلوارتان را بشویید و آن هم نه در خشکشویی. استفاده از مواد شیمیایی موجب ضعیف شدن جنس پارچه کت و شلوار می‌شود پس باید تا می‌توانید آن را از این مواد دور نگاه دارید. خیلی از کسانی که در خشک شویی این کار را برای شما انجام می‌دهند توجه زیادی نمی‌کنند و نتیجه  آن خراب شدن شکل سرشانه و لبه های کت است.

سعی کنید چند دست کت و شلوار داشته باشید چون یکی از روش‌های مراقبت از کت و شلوار داشتن چند دست از این لباس مردانه است. توجه داشته باشید که استفاده روزمره از یک دست کت و شلوار باعث از بین رفتن لباس‌تان می‌شود.

یکی از راه های مناسب برای دوری از چروک اتوبخار واتو پرس کردن کت و شلوار است. برخورد مستقیم اتوی آهنی با کت و شلوار شما می‌تواند به جنس آن‌ها صدمه وارد کند و موجب کشیده شدن آن شود. پس سعی کنید از اتوی بخار استفاده کنید که با اینکه قیمتی به مراتب بالاتر دارد ولی ارزشش را دارد.

همیشه برای از پاک کردن شوره‌های سر و لکه‌های خوراکی و یا موی سر از روی کت‌تان می توانید بعد از استفاده آن را روی قسمتی آویزان کرده و با شانه مخصوص آن را پاک کنید. این کار نه تنها موجب پاک شدن و تمیز شدن آن می‌شود بلکه برای جنس پارچه هم خوب است. بعضی پارچه‌ها قابلیت گرد و خاک گیری بالاتری دارند و نتیجتا با این کار شما گرد و خاک روی آن‌ها را هم برده و در باعث افزایش عمر لباس می‌شود.

تمیز کردن کت و شلوار

قرار دادن وسایلی مانند سوئیچ اتومبیل، موبایل و کیف پول باعث کشیده شدن الیاف پارچه کت شده و شکل آن را خراب می‌کند. بنابراین بهتر است از یک کیف دستی مردانه مناسب برای حمل این وسایل استفاده کنید؛ همچنین هرگز کت و شلوار خود را با جیب‌های پر در کمد آویزان نکنید.خرید تی شرت

suit

بیدها علاوه بر خراب کردن جنس کت و شلوار و از بین بردن آن، باعث می شوند کت و شلوار شما بلا استفاده شود بید بدترین و خطرناک‌ترین حشره برای کت و شلوار مردانه است. . چراکه تخم ریزی آن‌ها در جیب‌های کت یا شلوار موجب بد بو شدن و بدفرم شدن کت و شلوار شما می‌شود خرید شلوار

کت و شلوار سایز مناسب انتخاب کنید چون تنگ یا گشاد بودن کت و شلوار علاوه بر زشت بودن باعث خراب شدن آن نیز می شود.

برای انتخاب کت و شلوار مناسب راهنمای انتخاب کت و شلوار مناسب را بخوانید.




:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: